Časté dotazy

Jak mám nejlépe postupovat, když chci vrátit zboží v zákonné lhůtě?

Nejjednodušší postup je oznámit vracení zboží formou odpovědi na potvrzovací mail Vaší objednávky. Tím je Vaše oznámení o vracení zboží jednoznačně identifikováno a nemusíte již nikde uvádět žádné číslo objednávky ani své identifikační údaje. O dalším postupu Vás budeme informovat. Pokud zboží pošlete zpět bez toho, že nás o tom informujete, tak se vystavujete nebezpečí promeškání lhůty pro oznámení o vracení zboží a nebezpečí ztráty zásilky, kterou neočekáváme.

 

Jak mám postupovat v případě reklamace vadného zboží?

Vždy postupujte podle obchodních podmínek. O reklamaci zboží nás vždy informujte mailem, nejlépe formou odpovědi na potvrzení objednávky. Poté Vám navrhneme další postup, tedy zaslání zboží na adresu e-shopu.

 

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Přímo z objednávkového formuláře je zasílání možné pouze na Slovensko a do Rakouska. Pokud máte zájem o zaslání do jiné země, tak je to možné na vyžádání a podle individuální kalkulace ceny dopravy.

 

Proč není možné osobní vyzvednutí zboží a jeho zaplacení na místě v hotovosti?

Protože v tom případě obchod ztrácí všechny znaky internetového prodeje. Jedná se o běžný nákup zboží v obchodě, které nemůžete vrátit ve lhůtě určené pro nákup zboží na dálku.

 

Odkud pochází produkty, které nabízíte?

Naše zboží pochází výhradně z oficiální distribuce Eurofood S.r.l, jsme distributorem značky Náttúra pro Českou republiku.

 

 

Za jak dlouho od objednávky mohu očekávat doručení zboží?

V drtivé většině případů odesíláme zboží následující pracovní den, někdy dokonce ještě v den objednávky, pokud je učiněna dopoledne. Zboží je odesíláno prostřednictvím GLS a nebo Zásilkovnou. Objednané zboží by mě být doručeno do druhého dne.